Facebook ako najpopulárnejšia sociálna sieť na svete je už roky súčasťou propagácie každej veľkej spoločnosti. Prečo je Facebook dnes pre značky tak dôležitý? Polovica našej populácie – viac ako 2,5 milióna Slovákov je na Facebooku. Až 72% z nich chodí na FB každý deň. Priemerný vek používateľa Facebooku je 40 rokov. Používatelia modrej sociálnej siete sú spotrebitelia, ktorí majú peniaze a aj na základe vplyvu Facebooku realizujú nákupné rozhodnutia, získavajú vzťah k značkám, inšpirujú sa a poskytujú firmám spätnú väzbu. Možnosť cielene osloviť masu používateľov, podľa demografie, návykov správania a životných udalostí spravila zo sociálnej siete Facebook jeden z najefektívnejších a najžiadanejších nástrojov marketingovej komunikácie.
Využite naplno potenciál najväčšej sociálnej siete
Alarmujúce je, že až 90% firiem robí Facebook komunikáciu nesprávne, neefektívne, bez akejkoľvek komunikačnej stratégie a kvalitného obsahu. Hovorí o sebe, nepýta sa, ignoruje a často dokonca skrýva a maže názor zákazníkov. Nastavte svoju komunikáciu na Facebooku správne a využívajte najväčšiu sociálnu sieť efektívne pre rast biznisu. Kontaktujte nás a poradíme vám, ako využiť Facebook na splnenie nasledovných marketingových cieľov:
Šírenie povedomia a budovanie značky
Fakt, že sa na Facebooku nachádza viac ako polovica slovenskej populácie robí z Facebooku jedno z najvhodnejších médií na kampane zamerané na šírenie povedomia a budovanie značky. Komunikáciu na Facebooku môžeme efektívne zacieliť presne na naše cieľové skupiny podľa ich záujmov, demografie, správania sa v online prostredí. Najväčšie a najúspešnejšie kampane na Facebooku dokážu mesačne osloviť mesačne státisíce potenciálnych zákazníkov.
Zlepšovanie imidžu značky a budovanie vzťahu so zákazníkmi
Facebook a sociálne siete všeobecne sú nástrojom, ktorý nám umožní dostať sa do sŕdc našich zákazníkov. Profesionálne vedené kampane na sociálnych sieťach majú formu dialógu. Zákazníci sa stávajú zapálenými zástancami značky a tvorcami nášho firemného obsahu. Dobre komunikujúca značka sa so zákazníkmi delí o zážitky, skúsenosti a vznikajú pútavé príbehy. Ak budeme pre zákazníkov užitoční, prinesieme im zábavu máme vyhraté.
Generovanie výkonu
Všetky investície na Facebooku dokážeme presne vyhodnotiť. Pri každom jednom príspevku vidíme, koľko používateľov zasiahol, koľko reakcií získal, koľko potenciálnych zákazníkov priviedol na web a koľko produktov aj priamo predal. Pri vyhodnotení úspešnosti máme k dispozícii veľmi podrobné štatistiky na základe, ktorých vieme kampane neustále optimalizovať k vyššiemu výkonu. Predstavte si, že by ste presne vedeli, koľkých ľudí zaujal váš billboard, koľko sekúnd strávili spotrebitelia sledovaním vášho predraženého reklamného spotu v televízii. Facebook to dokáže a to na sekundu presne a za zlomok nákladov!