Marketieri logo služby YouTube

Objavte potenciál video marketingu na YouTube

YouTube ako najpopulárnejší video vyhľadávač a sociálna sieť v jednom je skutočným fenoménom dnešnej doby. YouTube sleduje mesačne až 77% Slovákov. Priemerný Slovák strávi sledovaním YouTube videí 47 minút mesačne. Viac ako 3 milióny slovenských YouTube používateľov predstavuje pre firmy obrovský marketingový potenciál. Aj preto je video reklama na YouTube už roky súčasťou propagácie každej veľkej spoločnosti.

Prečo je YouTube dnes pre značky tak dôležitý? Video marketing nie je len aktuálnym trendom. Je považovaný za budúcnosť propagácie. Spotrebitelia sa stávajú stále pohodlnejší. Už dnes viac ako 80% zákazníkov uprednostní video pred článkom na blogu. Predpokladá sa, že v roku 2020 bude tvoriť video až 75% všetkého obsahu na internete.

3 milióny

počet slovenských používateľov

27 rokov

priemerný vek pužívateľa

Znepokojivé je, že väčšina značiek robí komunikáciu na YouTube nesprávne, neefektívne, bez akejkoľvek komunikačnej stratégie a kvalitného obsahu. Nahrávané sú videá v nesprávnom rozlíšení s nevhodne zostavenou dramaturgickou stavbou videa. Firmy hovoria o sebe, nepýtajú sa, ignorujú a často dokonca nepovoľujú feedback zákazníkov. Nastavte svoj video marketing správne a využívajte videá efektívne pre rast vášho biznisu. Kontaktujte nás a poradíme vám, ako využiť YouTube na splnenie nasledovných marketingových cieľov:

Marketieri šírenie povedomia a budovanie značky

Šírenie povedomia a budovanie značky

Fakt, že YouTube využíva viac ako 3 milióny Slovákov robí z najväčšej video platformy ideálny nástroj na šírenie povedomia a budovanie značky. Komunikáciu na YouTube môžeme efektívne zacieliť presne na naše cieľové skupiny podľa demografie, životných udalostí aj návykov správania.  Najúspešnejšie kampane na YouTube dokážu mesačne osloviť mesačne státisíce potenciálnych zákazníkov. Na spotrebiteľov vo veku 18 – 34 rokov má YouTube väčší zásah, ako ktorýkoľvek televízny kanál.

Marketieri budovanie imidžu značky

Zlepšovanie imidžu značky a budovanie vzťahu so zákazníkmi

YouTube už roky ukazuje, že jedno video, dokáže porozprávať náš príbeh lepšie ako stovky obrázkov. Naši potenciálni zákazníci chodia na YouTube inšpirovať sa, oddýchnuť si, zabaviť sa a naučiť sa niečo nové. Ponúknime im zábavné zábery zo zákulisia, ohromujúce testy produktov, kreatívne making of videá alebo užitočné how to návody. Pravidelné publikovanie kvalitného obsahu buduje pozitívny vzťah zákazníkov a našej spoločnosti a posilní imidž našej značky.

Marketieri SEO na YouTube

SEO - dlhodobá publicita aj bez reklám

YouTube je sociálnou sieťou a zároveň druhým najväčším vyhľadávačom na svete. Väčšina používateľov prichádza na YouTube s konkrétnym cieľom. Vie dopredu čo hľadá a zadáva konkrétne kľúčové slová, čo je výrazný rozdiel oproti videám na Facebooku. Optimalizované video na vhodne zvolené kľúčové slová tak dokáže generovať dlhodobo bezplatne organickú návštevnosť. Teda v prípade kvalitného obsahu s dobre nastaveným SEO sa bude vaše video a produkt zobrazovať zákazníkom aj bez investícií do reklám.